Help
Arrow
Or

Mister Pizza

Shop 4, 100 Sunshine Avenue, Kealba

15% off is up until November 25 only!

Italian Pizza Pasta Dessert Gluten Free
5:00pm - 11:30pm
5:00pm - 11:59pm
Min. delivery: $20.00 + Delivery Fee
Restaurant Specials or Meal Deals Meal Deals
Arrow

Restaurant Specials or Meal Deals Restaurant Specials or Meal Deals

Mister Pizza offers meal deals or specials. See the ‘Meal Deals’ section of the menu for more details.

Restaurant Accepts Visa Restaurant Accepts Mastercard Restaurant Accepts American Express Restaurant Accepts PayPal
Order for later
read reviews
  • Star Rating

Deals

Restaurant Specials or Meal Deals

Mister Pizza offers meal deals or specials. See the ‘Meal Deals’ section of the menu for more details.

Sunday 5:00pm to 10:30pm
Monday 5:00pm to 10:30pm
Tuesday 5:00pm to 10:30pm
Wednesday 5:00pm to 10:30pm
Thursday 5:00pm to 10:30pm
Friday 5:00pm to 11:30pm
Saturday 5:00pm to 11:30pm
Sunday 5:00pm to 11:00pm
Monday 5:00pm to 11:00pm
Tuesday 5:00pm to 11:00pm
Wednesday 5:00pm to 11:00pm
Thursday 5:00pm to 11:00pm
Friday 5:00pm to 11:59pm
Saturday 5:00pm to 11:59pm

61 Mister Pizza Reviews

  • Fast delivery but really bad pizza. I ordered marinara pizza and it was the definition of bland, literally no flavour. Garlic bread was average and jam donuts good.
  • -
    125 Pts
    - ST ALBANS - March 2018
  • The pizza was good. I was about to get something else across the road until you guys called me.

    Delivery guy was awesome at communication and got an airport drop off to work very smoothly.

    Waiting close to 2 hours for pizza is a pretty long wait though. I knew as soon as I placed the order. But if I had known before I ordered, I would’ve just cancelled it.

    Pizza is amazing though!! 👍
  • -
    105 Pts
    - MELBOURNE AIRPORT - February 2018
  • The food was delicious
  • -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - January 2018
  • There was a lot of food, very good value for money
  • -
    35 Pts
    - ST ALBANS - January 2018
  • The food was delicious
  • -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - January 2018
  • -
    8560 Pts
    - ESSENDON - December 2017
  • desserts where frozen and unable to eat it. rang to complain and the guy was unreasonable and very rude
  • -
    135 Pts
    - TULLAMARINE - December 2017
  • Restaurant comment: Dear Elizabeth, We regret to know that you didnt like the dessert. Please
    note that we never had this complain before. The desserts other than
    Desserts pizzas and donuts have always been sold frozen. After speaking to
    you, i have manage to arrange a refund for you straightaway. Not only this,
    we have update our complete desserts selection now. We take customer
    suggestion very seriously and never response to them in negative manner.
    Again, on behalf of the company, I sincerely apologies if you weren't
    please with conversation which was nothing but apologetic towards your
    experience. We hope to see you again.

    Thank you

    Management,

    Mister Pizza
  • -
    410 Pts
    - December 2017

  • The food was delicious
  • -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - November 2017
  • -
    175 Pts
    - November 2017

  • The food was delicious
  • -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - November 2017
  • -
    175 Pts
    - October 2017
 Hanis - Geelong
  • -
    1080 Pts
    - SUNSHINE - October 2017
 Hanis - Geelong
  • yummy 😋
  • -
    1080 Pts
    - SUNSHINE - September 2017
  • The food was delicious
  • -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - August 2017
  • The food was delicious
  • -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - August 2017
  • The food was delicious
  • -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - August 2017
  • Didn't get my 3rd drink 😢
  • -
    1560 Pts
    - SUNSHINE NORTH - August 2017
  • -
    1725 Pts
    - NIDDRIE - July 2017
Leone - Sunshine west
  • Great food on time
    Great customer service
  • -
    3930 Pts
    - ARDEER - June 2017
  • Best gluten free pizza I've ever had.
  • -
    560 Pts
    - AIRPORT WEST - June 2017
  • The food was delicious
  • -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - May 2017
  • communication very good
    prompt service
  • -
    8560 Pts
    - ESSENDON - April 2017
  • The food was delicious
  • -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - April 2017
  • -
    625 Pts
    - KEILOR LODGE - April 2017
  • Best Pizza. Gluten free base is unreal.
  • -
    560 Pts
    - AIRPORT WEST - March 2017
  • -
    1310 Pts
    - GLADSTONE PARK - February 2017
Katherine - Thomastown
  • -
    3535 Pts
    - January 2017
  • -
    1030 Pts
    - KINGS PARK - December 2016
  • garlic bread was squashed, pasta sauce thick curdled eggy and no flavor, 3rd bottle of softdrink forgotten. Pizzas were alright
  • -
    245 Pts
    - CAROLINE SPRINGS - December 2016
  • -
    625 Pts
    - KEILOR LODGE - December 2016
  • -
    1085 Pts
    - DEER PARK - November 2016
  • -
    1910 Pts
    - WEST FOOTSCRAY - November 2016
  • At last. A decent deep-pan base. Lots of toppings as well. Very filling & tasty. Also enjoyed the jam doughnuts for supper. Prompt delivery time as well. Will definitely be ordering from Mister Pizza again.
  • -
    115 Pts
    - SUNSHINE WEST - November 2016
  • Worst pizza I've ever eaten.
  • -
    670 Pts
    - TULLAMARINE - November 2016
  • -
    445 Pts
    - CAROLINE SPRINGS - November 2016
  • -
    625 Pts
    - KEILOR LODGE - November 2016
  • ribs and wings were greasy and not great. i won't be ordering them from here again. chips and nuggets were okay.
  • -
    1165 Pts
    - WEST FOOTSCRAY - November 2016
  • -
    2195 Pts
    - ARDEER - November 2016
  • The food was delicious
  • -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - November 2016
  • Sally-Ann -
    625 Pts
    - KEILOR LODGE - November 2016
  • Nadene -
    2600 Pts
    - KEALBA - November 2016
  • my guts are very sensitive to what ever they put/ or finds it way into their Bolognese, as i was on the toilet for over 2 hrs the next day. if you have overly sensitive stomach like mine i would recommend you stick to their pizzas.
  • Kevin -
    3685 Pts
    - ALBION - November 2016
  • carone -
    870 Pts
    - MARIBYRNONG - November 2016
  • sammy -
    815 Pts
    - KEILOR DOWNS - November 2016
  • Sally-Ann -
    625 Pts
    - KEILOR LODGE - November 2016
  • Adam -
    1910 Pts
    - WEST FOOTSCRAY - November 2016
  • Karl -
    1590 Pts
    - ARDEER - November 2016
  • The food was delicious
  • Kenneth -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - November 2016
  • Pizza was amazing. Pasta not so much and my delievery was over 90minutes but that could just be for me. For that reason i gave 4 stars absolutely based on the pizza.
  • carone -
    870 Pts
    - MARIBYRNONG - November 2016
Josh - Preston
  • Over 2 hours and multiple calls before the single worst pizza I've EVER had in my life showed up. Had one bite and had to throw it in the bin. Chips were WET (not just soggy). I would suggest eating from anywhere else at all than this place. A terrible waste of time and money.
    0 out of 5.
  • Josh -
    7205 Pts
    - ALBION - November 2016
  • Almost 2 hours delivery
  • martin -
    1590 Pts
    - SYDENHAM - November 2016
  • The food was delicious
  • Kenneth -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - November 2016
Vi
  • Vi -
    915 Pts
    - ST ALBANS - November 2016
  • The food was delicious
  • Kenneth -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - November 2016
  • Hot dog bun was burnt black and not eatable, "hotdog" was actually a BBQ sausage. Pizza was undercooked and the base was doughy. Overall my dog ate most of it
  • Nicole -
    3215 Pts
    - HILLSIDE - November 2016
  • The food was delicious
  • Kenneth -
    18290 Pts
    - AIRPORT WEST - November 2016
  • kathryn -
    3545 Pts
    - ST ALBANS - November 2016
  • The potato tasted old with the lamb not really fresh at all, pasta very bland and very little sauce next to no seasoning, steak fries over fried and greasy. I should take photos and post it online!
  • 1765 -
    7360 Pts
    - BURNSIDE HEIGHTS - November 2016
  • Sunny -
    2320 Pts
    - BROADMEADOWS - November 2016
  • A delightful and varied menu, the apple strudel pizza (with custard!) was a highlight of our order, the gnocchi was cooked perfectly, the wings were delicious and the ribs nice and crispy, like old fashioned pork crackling.

    Good service and great food, Everyone in my household was very satisfied and we will surely order again. <3
  • Lauren -
    5020 Pts
    - BRAYBROOK - November 2016
End of Reviews
This restaurant is currently closed, but you can still place your order now for later when it opens.
Why order online?

Find more
restaurants
in your area

Sign in to order on EatNow

Or

Forgot password?

New to EatNow? Continue on
Menulog instead

Menulog

Looks like you’re new
to EatNow

As EatNow is joining Menulog,
to create a new account, visit Menulog.

Continue on Menulog

Have an EatNow account?
Sign in here