Help
Arrow
Or

Indian Twist Restaurant

343 Great Eastern Highway, Redcliffe

Free delivery for orders over $45 !!!!

Indian Asian
4:15pm - 9:45pm
4:00pm - 10:00pm
Min. delivery: $25.00 + Delivery Fee
15% off First Time Orders 15% off 1st time 10% off orders over $20 10% off orders over $20 Free delivery over $45 Free delivery over $45 Free item over $30 Free item over $30 Restaurant Specials or Meal Deals Meal Deals
Arrow

15% off First Time Orders 15% off First Time Orders

15% off your first order with this restaurant.

Not valid with any other promotion or special.

10% off orders over $20 Discount on orders over certain amount

10% off orders over $20

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $20.

20% off orders over $100 Discount on orders over certain amount

20% off orders over $100

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $100.

25% off orders over $150 Discount on orders over certain amount

25% off orders over $150

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $150.

Free delivery over $45 Free delivery over $45

Get your order delivered free when you spend over $45

The order total (including other discounts, not including delivery fee) must be over $45.

Free item over $30 Free item over $30

Receive FREE Serve of Pappadums when you spend over $30.

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $30.

Free item over $35 Free item over $35

Receive FREE Softdrink (Can) when you spend over $35.

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $35.

Free item over $60 Free item over $60

Receive FREE Saffron Rice when you spend over $60.

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $60.

Free item over $65 Free item over $65

Receive FREE Garlic Naan when you spend over $65.

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $65.

Free item over $75 Free item over $75

Receive FREE Dhal Makhani when you spend over $75.

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $75.

Free item over $80 Free item over $80

Receive FREE Dhal Tadka when you spend over $80.

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $80.

Restaurant Specials or Meal Deals Restaurant Specials or Meal Deals

Indian Twist Restaurant offers meal deals or specials. See the ‘Meal Deal’ section of the menu for more details.

Restaurant Accepts Visa Restaurant Accepts Mastercard Restaurant Accepts American Express Restaurant Accepts PayPal Restaurant Accepts Cash
order now
read reviews
  • Star Rating

4 hours ago someone grabbed grub from here

close

Deals

15% off First Time Orders

15% off your first order with this restaurant.

Not valid with any other promotion or special.

Discount on orders over certain amount

10% off orders over $20

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $20.

Discount on orders over certain amount

20% off orders over $100

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $100.

Discount on orders over certain amount

25% off orders over $150

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $150.

Free delivery over $45

Get your order delivered free when you spend over $45

The order total (including other discounts, not including delivery fee) must be over $45.

Free item over $30

Free Serve of Pappadums

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $30.

Free item over $35

Free Softdrink (Can)

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $35.

Free item over $60

Free Saffron Rice

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $60.

Free item over $65

Free Garlic Naan

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $65.

Free item over $75

Free Dhal Makhani

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $75.

Free item over $80

Free Dhal Tadka

Not valid with any other promotion or special, the order total (not including delivery fee) must be over $80.

Restaurant Specials or Meal Deals

Indian Twist Restaurant offers meal deals or specials. See the ‘Meal Deal’ section of the menu for more details.

Sunday 4:15pm to 9:45pm
Monday 4:30pm to 9:30pm
Tuesday 4:30pm to 9:30pm
Wednesday 4:30pm to 9:30pm
Thursday 4:30pm to 9:30pm
Friday 4:15pm to 9:45pm
Saturday 4:15pm to 9:45pm
Sunday 4:00pm to 10:00pm
Monday 4:00pm to 9:45pm
Tuesday 4:00pm to 9:45pm
Wednesday 4:00pm to 9:45pm
Thursday 4:00pm to 9:45pm
Friday 4:00pm to 10:00pm
Saturday 4:00pm to 10:00pm
Page 1 of 10
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next

928 Indian Twist Restaurant Reviews

  • Food arrived earlier than the estimated time. Delivery guy was polite. Food was very tasty.
  • -
    140 Pts
    - RIVERVALE - May 2018
  • average
  • -
    335 Pts
    - BELMONT - May 2018
  • -
    540 Pts
    - MORLEY - May 2018
  • no good....
  • -
    470 Pts
    - FORRESTFIELD - May 2018
  • Restaurant comment: Hi Peter,
    Thanks for your feedback . Please elaborate or to discuss further email us at indiantwistrestaurant@gmail.com.
  • -
    600 Pts
    - CANNINGTON - May 2018
David - rivervale
  • -
    3895 Pts
    - rivervale - May 2018
  • Some of the best Indian I've ever had. Delivered on time - can't wait to try other dishes. Definitely my "go to-" Indian now :)
  • -
    80 Pts
    - KALAMUNDA - April 2018
David - rivervale
  • -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - April 2018
  • -
    600 Pts
    - CANNINGTON - April 2018
Tahlia - BALLAJURA
  • -
    3855 Pts
    - BEECHBORO - April 2018
  • Was excelllent again would highly recommend to anyone
  • -
    910 Pts
    - April 2018
David - rivervale
  • -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - April 2018
David - KINROSS
  • Good tucker!
  • -
    3285 Pts
    - CAVERSHAM - April 2018
  • We did not receive the dish we ordered as per description on menu and the meal arrived 25 minutes late. We tried to rectify the problem with the restaurant directly and he sent out a driver to pick our food back up but refused to bring a new dish or refund us the amount of the dish! Will not be ordering here again!
  • -
    295 Pts
    - CLOVERDALE - March 2018
  • Restaurant comment: Hi Alysha, thank you for your feedback.
    Your food was delivered 20 minutes earlier than the estimated call, you called after 1 hr of delivery to tell us you didn't like one of the dishes. We offered to swap but a refund was persisted for. So I sent my driver to collect the food however when he got there the dish was empty and finished. How can you be asking for a refund if the dish is finished? Hope to serve you soon.
David - KINROSS
  • Just ordered again it was very nice last time.
  • -
    3285 Pts
    - CAVERSHAM - March 2018
  • -
    600 Pts
    - CANNINGTON - March 2018
  • On time. Good quality. Yum !!
  • -
    65 Pts
    - WEST LEEDERVILLE - March 2018
  • -
    625 Pts
    - SOUTH PERTH - March 2018
David - rivervale
  • -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - March 2018
  • We love Indian Twist & have ordered from here many times. This time though was disappointing, they were really mean with the serving, loads of sauce & still delicious but barely enough meat for one & as we usually share the dishes we were surprised to say the least.
  • -
    785 Pts
    - FORRESTFIELD - March 2018
  • Yum!!
  • -
    225 Pts
    - BECKENHAM - February 2018
  • Absolutely brilliant Indian, cooked and packed for delivery with care, full of amazing flavours! I will be ordering here again - there are SO many items on the menu, and everything I ordered was a winner :) Delivery took 1hr on a Sat night, so not too painful and was definitely worth the wait!
  • -
    545 Pts
    - JANE BROOK - February 2018
  • -
    215 Pts
    - MORLEY - February 2018
  • -
    2360 Pts
    - RIVERVALE - February 2018
  • Two hours waited for delivery. Food was very average, sorry.
    Wouldn’t recommend. Stick with the usual local Indian.
  • -
    635 Pts
    - CAVERSHAM - February 2018
David - rivervale
  • so glad they are back from holiday
  • -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - February 2018
  • -
    700 Pts
    - REDCLIFFE - January 2018
  • -
    625 Pts
    - SOUTH PERTH - January 2018
  • -
    605 Pts
    - BELMONT - December 2017
  • -
    560 Pts
    - NORANDA - December 2017
  • The food was flavourless. Chicken Chaman kabab were horrible beyond words. The description was so elaborate but the taste was horrible!! Matar paneer and butter chicken were bland.
  • -
    690 Pts
    - QUEENS PARK - December 2017
  • Restaurant comment: Hi Kanika, thanks for your feedback. we serve quality food to our customers. To discuss further please email at indiantwistrestaurant@gmail.com.
    Next time please try med / hot dishes for more flavours and heat .
  • -
    3880 Pts
    - WEST PERTH - December 2017
  • Restaurant comment: Hi Leera thanks for your feedback. Serve you soon . Keep supporting Indian twist Redcliffe
  • -
    65 Pts
    - WATERFORD - December 2017
  • Restaurant comment: Hi Troy thanks for your feedback. Serve you soon . Keep supporting Indian twist Redcliffe
  • My wife and I ordered from the Indian Restaurant yesterday. The ordering process using eatnow.com.au was very smooth and easy. Delivery of the food was within a reasonable time and the food was (stove) hot when we received it. We enjoyed a Meat Samosa and although there seemed to be more potato than meat, it tasted very good.. My wife had the Goat on Bone Vindaloo curry. She said it tasted good, but was a little bit dry. The Chicken Rogan Josh and Peas Pulao were both excellent. Wonderful flavours and complementary to each other - 10/10 for both. I enjoyed the Sesame Naan, but felt the garlic on the Garlic Naan was a bit raw. Overall I enjoyed the meal. I would order from Indian Twist again. Thank you.
  • -
    60 Pts
    - BELMONT - December 2017
  • Restaurant comment: Hi Ian thanks for your feedback. Hope to serve you soon and better. Keep supporting Indian twist Redcliffe
  • -
    5385 Pts
    - Woodbridge - December 2017
  • -
    405 Pts
    - CAVERSHAM - December 2017
  • Very over priced. 9 small bite size pieces of chicken in the butter chicken. $10 for a tiny container of cauliflower. Won't be back.
  • -
    105 Pts
    - CARLISLE - December 2017
  • Restaurant comment: Hi Lesley thanks for your feedback . I think you reviewed wrong restaurant as we don't add bite size pieces of chicken in our chicken dishes and there is no cauliflower dish for $10 . To discuss further please email at indiantwistrestaurant@gmail.com. serve you soon and better .
David - rivervale
  • -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - December 2017
  • Restaurant comment: Hi David thanks for your feedback. Serve you soon . Keep supporting Indian twist Redcliffe .
David - rivervale
  • top quality as always
  • -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - December 2017
  • No message to state when delivery was expected after ordering - Waited over an hour for delivery. Driver was very smiley & polite. Food: Arrived warm, Malai kofta was tasteless, chips soggy 😢.
  • -
    35 Pts
    - KEWDALE - December 2017
  • EatNow comment: Hi Amanda , Thanks for your feedback. If you didn't got text you have to call eatnow or restaurant to confirm delivery timming. we serve quality food to our customers. Your food was delivered in 45 mins. Please choose med/ hot dishes for more flavours and heat. To discuss further please email at indiantwistrestaurant@gmail.com. hope to serve you soon and better.
David - rivervale
  • superb as always
  • David -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - December 2017
  • craig -
    1700 Pts
    - gosnells - December 2017
  • Cindy -
    370 Pts
    - MIDDLE SWAN - November 2017
  • Kell -
    605 Pts
    - BELMONT - November 2017
David - rivervale
  • David -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - November 2017
  • Not bad, had better, fried onion was nice
  • jeff -
    4880 Pts
    - Guildford - November 2017
  • Food took 1hr50mins and the butter chicken was bland. Disappointed after the long wait.
  • Gemma -
    595 Pts
    - CAVERSHAM - November 2017
  • mary -
    700 Pts
    - REDCLIFFE - November 2017
  • Yum
  • TAnia -
    610 Pts
    - VIVEASH - November 2017
  • Elaine -
    1980 Pts
    - ASCOT - November 2017
  • Diana -
    330 Pts
    - BAYSWATER - November 2017
David - rivervale
  • David -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - October 2017
  • Douglas -
    1770 Pts
    - CLOVERDALE - October 2017
  • Vikesh -
    600 Pts
    - CANNINGTON - October 2017
  • Dawn -
    225 Pts
    - WATTLE GROVE - October 2017
David - rivervale
  • perfect as always
  • David -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - October 2017
  • food was a bit bland in taste and even took longer than specified time to deliver.
  • Girish -
    1455 Pts
    - WILSON - October 2017
  • Elaine -
    1980 Pts
    - ASCOT - October 2017
  • Perfect, Tasty, hot and quick delivery
  • Diana -
    330 Pts
    - BAYSWATER - October 2017
  • Amazing quality love their food. Speedy service and awesome value
  • Liz -
    4010 Pts
    - BASSENDEAN - October 2017
David - rivervale
  • so good I ordered it again
  • David -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - October 2017
  • Always very tasty!! Arrives very promptly. Never order my Indian from anywhere else.
  • Michael -
    665 Pts
    - CLOVERDALE - October 2017
  • beautiful food a+++++
  • Pippa -
    3115 Pts
    - MIDLAND - October 2017
David - rivervale
  • perfect
  • David -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - October 2017
  • Very tasty
  • Ryan -
    1735 Pts
    - GUILDFORD - October 2017
David - rivervale
  • delivered well before notified time and pipping hot was a total delight.
  • David -
    3895 Pts
    - RIVERVALE - October 2017
  • The meal was lovely, it arrived well before the estimated time. I personally would of preferred more meat/Veg than sauce, but we will definitely be ordering again.
    Thank you
  • Jodi -
    75 Pts
    - CLOVERDALE - October 2017
  • Delicious foood!!!
  • Li-Min -
    140 Pts
    - DAYTON - October 2017
David - rivervale
  • had everyone around me drooling.
  • David -
    3895 Pts
    - VICTORIA PARK - September 2017
  • good food, quick delivery
  • Sarah -
    145 Pts
    - MIDLAND - September 2017
  • Alex -
    705 Pts
    - BEECHBORO - September 2017
  • Thanks for delivery.
    Taste is ok. Xan be improve.
    Blended a bit.
  • Kathy -
    25 Pts
    - PERTH - September 2017
  • Sarah -
    145 Pts
    - MIDLAND - September 2017
  • Perfect!
  • Allison -
    40 Pts
    - REDCLIFFE - September 2017
  • Food didn't tast nice
  • Sophie -
    430 Pts
    - PERTH - September 2017
  • Loved it. Thanks.
  • Twistie -
    180 Pts
    - CITY DELIVERY CENTRE - September 2017
David - rivervale
  • David -
    3895 Pts
    - Rivervale - September 2017
  • my favourite delivery place
  • Pippa -
    3115 Pts
    - BASSENDEAN - September 2017
  • Literally the worst Indian I've ever had. Greasy, poor flavour, even the rice was bad
  • Camilia -
    1195 Pts
    - MAYLANDS - September 2017
  • Nicole -
    5385 Pts
    - Woodbridge - September 2017
  • Melissa -
    85 Pts
    - WOODBRIDGE - September 2017
David - rivervale
  • David -
    3895 Pts
    - Rivervale - September 2017
  • Unexpected fast delivery. Food freshly prepared. Yum!
  • JEn -
    95 Pts
    - CARLISLE - September 2017
  • Emma -
    445 Pts
    - BAYSWATER - September 2017
  • my husband actually enjoyed his food! and he doesnt eat indian easy.
  • Dipna -
    1240 Pts
    - SUBIACO - September 2017
  • Was very happy with the meal, food was delicious and arrived hot. Seemed like we had to wait quite a while for delivery (about an hour and a half, though this was earlier than the estimate given so kudos there); maybe this is ok, I don't normally order food in Perth so I don't really have anything to compare it to.
  • Jarrod -
    55 Pts
    - BECKENHAM - September 2017
David - rivervale
  • David -
    3895 Pts
    - Rivervale - September 2017
  • jeff -
    4880 Pts
    - GUILDFORD - September 2017
  • Delicious food, good value for money and great quality
  • Joyce -
    55 Pts
    - BASSENDEAN - September 2017
David - rivervale
  • as always food was superb and delivered faster than was advised in the text message, love these curries
  • David -
    3895 Pts
    - Rivervale - August 2017
  • Having had an "average" experience here last time I was reluctant to re-order.
    I regret it.
    Oily cold entrees and and the sweetest korma I've ever tried. I had one mouthful and threw it out.
    Sadly I won't order from here again.
  • Nicole -
    2630 Pts
    - REDCLIFFE - August 2017
  • EatNow comment: Hi Nicole ,
    Thanks for your feedback. We dont serve cold food , your food was delivered within half an hour of ordering . Please order med or hot dishes as mild is bit on sweet side . To discuss further please email on indiantwistrestaurant@gmail.com . Hope to serve you soon and better.
    Thanks Indiantwist Redcliffe
  • Alisha -
    150 Pts
    - LOCKRIDGE - August 2017
  • Nurfaeza -
    200 Pts
    - FORRESTFIELD - August 2017
  • jeff -
    4880 Pts
    - GUILDFORD - August 2017
  • Normally amazing, but my last order was the worst "indian" food i have ever tasted. Naan was ok (although oddly cut into 10-15 pieces of 1cm wide strips) but the butter chicken was totally dreadful... normally it is amazingly good, but this time i couldn't even dip my naan in it, it was that terrible. It was almost a clear watery consistency, and Tasted like coconut milk mixed with tomato paste, with 3 chunks of dry, rubbery boiled chicken...
    Really Hope the head chef was sick for the night, because it would be a shame if this is their new standard :(
  • Kurt -
    890 Pts
    - JOONDANNA - August 2017
  • EatNow comment: RESTAURANT RESPONSE - HI KURT I THINK YOU REVIEWED WRONG RESTAURANT AS WE DON'T ADD COCONUT MILK TO BUTTER CHICKEN . WE ARE PROUD OF OUR FOOD AND SERVICE .
    TO DISCUSS FURTHER PLEASE EMAIL AT indiantwistrestaurant@gmail.com
    THANKS INDIAN TWIST REDCLIFFE
  • Ali -
    17630 Pts
    - VICTORIA PARK - August 2017
  • Sam -
    405 Pts
    - CAVERSHAM - August 2017
David - rivervale
  • food was as usual fantastic - hot and very tasty, even better was speed of delivery text message said it delivery would arrive at 7.30 and the driver called me at 7 to advise they had arrived. This was the perfect meal delivered hot fresh and early.
  • David -
    3895 Pts
    - Rivervale - August 2017
  • Great food, delivered hot and before the estimated time.
  • Rich -
    160 Pts
    - BECKENHAM - August 2017
  • Slight confusion ordering through eatnow and delivery time, but good service and food.
  • Nathan -
    470 Pts
    - Como - August 2017
Page 1 of 10
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next
End of Reviews
Why order online?

Find more
restaurants
in your area

Sign in to order on EatNow

Or

Forgot password?

New to EatNow? Continue on
Menulog instead

Menulog

Looks like you’re new
to EatNow

As EatNow is joining Menulog,
to create a new account, visit Menulog.

Continue on Menulog

Have an EatNow account?
Sign in here